onsdag 24 oktober 2012

Den största upptäckten sedan Jesus Kristus levde

På FN-dagen var Gösta Åhl och Marie Lundqvist på besök och vi kollade på energiuppfinningar på Internet.
Den uppfinning som vi fastnade för var Black Light Power CIHT som producerar 10 gånger mer elektricitet än som behövs för att driva den. Utgångspriset ligger på 100 US Dollar/KiloWatt och vi kom överens om att fråga hur man kan satsa pengar i den revolutionerande uppfinningen.

Det är med glädje jag kan tillkänna ge att jag vet hur en psykisk sjuk person kan botas genom självförverkligande. Jag prövade på att se mig själv (alltså min kropp) som ett gudomligt ljus som
älskar skapelsen och allt levande. Det första som hände var att andningsbesvär som jag hade med ett svart klädesplagg försvann och sedan jag drömde att jag var ett gudomligt ljus som älskade skapelse och allt levande så när jag vaknade upp så var andningsproblemen när det gäller tvättade kläder i tvättmedel utan parfym borta!

Dessutom har jag blivit på bättre humör och är mer pratsam. Metoden utvecklades först av Jesus Kristus som var dåtidens expert på att få mörker i psykiskt sjuka personer att försvinna.
Han sa:

Matteus 6:22-23 "Ögat är kroppens ljus. Om ditt öga är friskt, får hela din kropp ljus. Men är ditt öga sjukt, ligger hela din kropp i mörker. Om nu ljuset i dig är mörker, hur djupt är då inte mörkret!"

Lukas 11:33-36 Ingen tänder ett ljus och ställer det på en undangömd plats eller under skäppan, utan man sätter det på ljushållaren, så att de som kommer in ser skenet. Ditt öga är kroppens lykta. När ditt öga är friskt får också hela din kropp ljus, men när det är sjukt ligger också din kropp i mörker. Se därför till att ljuset i dig inte är mörker. Om hela din kropp har ljus och ingen del ligger i mörker, då får den ljus helt och hållet, som när ljuset från en lampa lyser på dig med sitt klara sken."

1 Johannesbrevet 1:5 "Detta är det budskap som vi har hört från honom och som vi förkunnar för er, att Gud är ljus och att inget mörker finns i honom."

Om vi blir sjuka är det på grund av att vi ser skapelsen på fel sätt och att vi lever egoistiskt och inte vill komma in i den livsväg som Gud vill att vi ska vandra....Man kan också bli sjuk av att utsättas för farliga kemikalier, radioaktiv strålning eller om man har ett dåligt imunförsvar.

För er som kan engelska och vill bättre förstå läran om Gud, Jesus och Ljus rekommenderas Baird T. Spalding:

The God Habit - Your Divine Life

http://gratisenergi.se/divine.htm

Ha en trevlig helg önskar Hermes Atar Trismegistus





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar