lördag 6 oktober 2012

utomjordingar och jordingar

Den senaste tiden har gått i utomjordingarnas tecken. Jag hade problem med min vän Gunnar Lindfors och
Pastor Bernth Öberg i min kyrka. Båda brukar be att jag skall överge min tro på utomjordingar. Pastor Bernth Öberg gick så långt att han kallade utomjordingar för demoner. Så långt ville inte Gunnar Lindfors gå.
Han sa att det var inte bra att blanda upp min Jesustro med tro på utomjordingar.

Eftersom jag har studerat ämnet utomjordingar i flera år och är medlem i UFO-Sverige, så kopierade jag kontakt information från Internet som exempelvis George Adamski och Howard Menger. sedan besökte jag Gunnar Lindfors med materialet, men han ville inte läsa materialet, så då gav jag det till Bernth Öberg att läsa.

Förra veckan besökte jag min kristna kompis Lars-Åke Engström såg vi på Karate-Kid 4 och åt Pizza.
När jag tackat för mig, gick jag nerför trappan och där står en vacker kvinna som jag hade väldigt svårt att bestämma åldern på. Jag gissar 25-35 år och hon hade vit hy. Hon frågade om jag varit hos L-Å vilket jag gav ett jakande svar. Jag vet inte om hon bodde i det höghuset eller om hon var en främling som ville titta till mig. Men jag skulle gärna vilja träffa henne igen.

Den här veckan inträffade ett minst sagt skum händelse. Det knackade på dörren och en amerikan undrade om jag förstod engelska och frågade efter en våg. Han hade inga ytterkläder och hade glasögon och läste ur en Engelsk-Svensk ordbok. Det bor en amerika i samma hus som mig och jag tror nu att den personen som frågade efter en våg, helt enkelt var på besök hos amerikanen. Om inte, så var han en utomjording som ville kolla upp läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar