lördag 3 augusti 2013

Ny värmeteknik och andlig kropp

Mellan den 5 till 8 augusti visar Defkalion sin 45 kW Nickel+Väte värmare kallad HyperionNational Instruments mässa. Det blir första gången som en kommersiell Nickel+Väte värmare visas på en mässa.

Tekniken är känd under många namn som exempelvis Kall Fusion, LERN (Low Energy Nuclear Reaction) och HENI (Heat Energy from Nuclei Interactions).

Ni kan läsa mer om bakgrunden och teknikens nuvarande ställning på LERN NEWS. Andra nyheter inom samma område är att Andrea Rossi söker en Sterling motor till sin 10kW E-Cat.

Personligen har jag haft problem med att demoner har gett till känna i mitt sinne när jag läst ur böckerna
"Life And Teaching of the Masters of the Far East by Baird T. Spalding". Men efter att ha följt undervisningen i böckerna att man blir vad man uppfattar sig själv och hur man uppfattar andra
så har problemet med demoner försvunnit.

Jag har utvecklat min hjärna till att mottaga gudomliga tankar genom att uppfatta min och andras kroppar som andliga. Det finns med andra ord inte plats för demoniska uttryck i mitt ansikte, i alla fall inte så mycket just nu.

Jag håller på att lära mig att min kropp är en andlig och perfekt kropp och att andra människor jag möter också har andliga och perfekta kroppar.

Mästarna ser våra kroppar som rena, perfekta, unga, evigt vackra och gudomliga och det är detta mästarmedvetande som jag håller på att lära mig. Jag brukar ta tid varje dag att vara i stillhet så att Gud kan influera mina tankar samt läsa ur
"Life And Teaching of the Masters of the Far East by Baird T. Spalding" och evangelierna varje dag.

Framtiden får visa om jag är på rätt spår. Ser jag ut som 20 när jag fyller 70 så vet ni att evig ungdom är möjligt och därmed evigt liv. En sak har jag lärt mig och det är att allt gott har sitt ursprung inuti människan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar