onsdag 28 augusti 2013

samtal och fri energi

Jag är just hemkommen från en promenad och samtal med min kontaktperson inom psykiatrin - Gösta Åhl.

Efter att ha läst mitt facebook inlägg och utträdesansökan hos Nya Korskyrkan fick jag beröm av Gösta Åhl:

"Mycket bra skrivet" var hans kommentar. Det är klart att det var bra, jag hade lagt ner en timme på dem och finjusterat texten så att mitt budskap skall gå fram så bra som möjligt. Här nedan finns texten från Facebook:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har varit ledsen för att jag inte längre kan vara medlem i Nya Korskyrkan. Detta sedan jag blivit ställd mot väggen av Pastor Bernth Öberg. Han frågade hur det kunde vara möjligt att jag fortfarande skriver på min Hermes Atar Trismegistus sida och propagerar för New Age samtidigt som jag är medlem i Nya Korskyrkan. Dessutom fick jag inte ta kontakt med utomjordingar, eftersom de var demoner. Jorden är den enda planeten i Kosmos som hyser mänskligt liv enligt Pastor Bernth Öberg.

Jag hade tänkt lära ut de andliga lagar som Jesus Kristus använde sig av för att nå en bättre värld för Nya Korskyrkans medlemmar i höst. Därav blir det intet eftersom min undervisning inte var Jesus centrerad enligt Pastor Bernth Öberg.

Jag hade tänkt att vara en lärare i Nya Korskyrkan och leda in medlemmarna på den rätta vägen genom att lära ut de lagar som Jesus Kristus använde i sitt eget liv. Av det blir det intet och Nya Korskyrkan kommer att gå miste om väckelsen därför att de Idoldyrkar Jesus som en kung, istället för att ha Jesus som ett ideal.

Jag är fortfarande lite ledsen att det inte blev som jag tänkt. Men å andra sidan är det bra att jag nu lämnat in min utträdesansökan, så att jag kan för fullt satsa på att kontakta utomjordingarna och sprida min internet religion för mänsklighetens bästa. Att man skall skriva av sig om alla negativa känslor dagligen är en ide från
utomjordingen Valiant Thor. När man skriver av sig, så lättar bördan från axlarna och de negativa känslorna sätter sig inte som sjukdommar i kroppen. Naturligtvis kan man även skriva allt det gott man erfarit och varit tacksam under dagens lopp. Att föra dagbok helt enkelt eller en blogg.

http://evangelisterna.se/utnyakk.htm

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och så har det varit lite nyheter på energins område: Nu påstår en fransman som heter Jean-Marc Dechamboux att han har en Motor-Generator som leverar fri energi. Han skall så småningom tredjepart testa den och då får hela världen veta om den är en äkta frienergigenerator eller ytterliggare ett mätfel eller en bluff.

Det som inte verkar vara en bluff är Kall Fusion eller LENR som det heter numera. En sammanfattning om företag som sysslar med LENR finns här.

Inga nyheter på ufo-fronten. Vi får se om de flygande tefaten dyker upp, när västmakterna anfaller Syrien med raketer. Det skall bli intressant att se om kriget sprider sig till Israel eller inte? Skall Syrien anfalla Israel med kemvapen eller inte, när dom ändå är i krig med västmakterna?

Jag har varit produktiv och på min senaste sida kan ni läsa om andligt tänkande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar