tisdag 11 september 2012

Riley Crabb

Jag har försökt vända tillbaka dygnet och har därför sovit mellan 10:30 och 17:30 idag och kvällen har gått i fotbollens tecken. Min kompis Bergen i Linköping trodde inte på Sveriges chanser utan tippade 1-1. Thomas Nilsson tippade 2-1 till Sverige. Jag tippade 2-0 till Sverige, vilket också blev slutresultatet. En hundralapp på matchen och jag hade fått tillbaka några hundra till kaffekassan.

Innan fotbollen började fick jag tid över att snabbt läsa igenom två böcker av Riley Crabb.
De två böckerna var "Flying Saucers from Decaying Suns in the Light of Theosophy" och
"Flying Saucers and the Coming Space Probes" och det slår mig hur vanskligt det är att sätta
sin tillit till kanaliserade teorier och budskap från så kallade utomjordingar som exempelvis
Ashtar

Riley Crabb skriver om den kanaliserade teorin att inget av jordens tillverkade rymdsonder kan färdas utanför jordens skyddande magnetfält. Då skulle de förintas av Kosmisk Strålning.
Herre Gud vi som har skickat rymdsonder till Venus och Mars utan att rymdsonderna förintats.
Det är precis som George Adamski hävdade: Vid kanalisering vet man inte källan. Det kan lika gärna vara villoandar eller onda andar som kanaliseras.

Den tredje boken av Riley Crabb som jag läst heter "Communication with Flying Saucers" och den
riktigt bra eftersom den tog upp olika sorters av kontakt med utomjordingarna förutom kanalisering.
Dessa tre böcker kommer jag att skicka tillbaka till Arkivet för UFO-forskning (AFU) senare i veckan.

Du som tror att UFO enbart är demoner, får nu tänka om efter Håkan Blomkvist blogg ufo och demontro
Det kan vara intressant att läsa om de flygande människor som kontaktade George Adamski och
Howard Menger.

Kvällens elektroniska brevskörd gick i Kall Fusionens tecken och där ifrågasattes E-Cat uppfinnaren
Andrea Rossi av Ny Teknik. Men än finns de som tror: Free Energy Updates.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar