måndag 10 september 2012

Drömpost

Dagen började bra med en eftermiddagslur där jag träffade en otroligt snygg donna i 18-25 års åldern. Hon hade axelångt svart hår och jag hade med mig kondomer som jag hade köpt i en butik. Jag frågade helt fräckt - "Ska vi knulla?" - "Jomenvisst" svarade hon. Just när det roliga skulle börja vaknar jag.

Otur :-( En orsak till drömmen är säkerligen min brevväxling med min bror i USA. Så här skriver han: "Jag skulle gärna bo ihop med en levande kvinna som man kan ta på och kyssa och smeka och älska med!! För mig är det svårt med den rent kosmiska kontakten!!" och han skriver vidare: "P.S. Jag hade en vacker dröm i morse om en helt underbar kvinna..... kanske en sann dröm )))..... vi får se!!!

Det är bara att hålla med för mig som singel och som längtar efter en bra tjej att leva tillsammans med. Helst ska hon vara från stjärnorna eftersom de tjejerna tänker och beter sig lite annorlunda om man skall tro den amerikanska kontaktpersonerna från 50-talet.

Resten av dagen har flytit på bra. Jag har hämtat ut ett paket med bläckpatroner till min skrivare samt tre exemplar av intressanta boken: Den sista reformationen Tillbaka till Nya testamentets lärjungaskapsmodell av den nu berömda kristna förkunnaren Torben Søndergaard

På kvällen såg jag en bondfilm tillsammans med min kompis Thomas Nilsson. Det var den med Roger Moore, U-båtar, Barbara Bach och Stromberg.

Natten ägnades åt internet som erbjöd på två överraskningar i brevlådan. Det verkar som om uppfinnaren Andrea Rossi har problem med sin uppfinning E-Cat enligt tidningen Ny Teknik

Svenska Uppfinnareföreningen har kommit med en intressant och givande debattartikel om livet för oss enskilda uppfinnare som ofta har mager ekonomi och utvecklar produkterna själv utan att backas upp av ett företag. Själv satsar jag pengar i min egen uppfinning, där jag försöker utvinna elektrisk energi ur jordens elektriska fält. Om någon som sitter inne med pengar som han/hon inte vet vad hon skall göra sig av med, kan ju satsa pengarna i mitt energiprojekt. En prototyp kostar 1000kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar