onsdag 5 februari 2014

Energi från vatten?

Så har jag och Gösta Åhl varit och gjort stan osäker. Den här gången fikade vi på ungdomens hus för en gångs skull. Fikat för mig gick på beskedliga 10 Kronor och för det fick jag en kopp te och ett winerbröd.
Gösta Åhl tog sin vanliga kopp kaffe. Jag köpte fyra överstrykningspennor i olika färger på bokhandeln
Bok och Bläck för 49 kronor, vilket är ett överkomligt pris.

Jag läser just nu två böcker: The biology of Belief av Bruce H. Lipton och 50 years of Amicizia av Stefano Breccia. Båda mycket intressanta på sitt sätt.

På energifronten så har BlackLight Power gjort en två och en halv timme lång presentation av sin senaste uppfinning SF-CIHT cellen. Uteffekten är 10 MegaWatt!!! Tillräckligt för att försörja 1000 villor med elektricitet! och så har nyheten kommit ut att om man låter HHO gas träffa en palladium katalysator så
utvecklas det en onormal mängd värme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar