torsdag 28 november 2013

Kontaktperson och böcker

Så har jag och Gösta Åhl varit hos enhetschefen för resurs - Ann-Sofie Londer och vi beslutade att Gösta Åhl även i fortsättningen kommer att vara min kontaktperson inom socialpsykiatrin fastän han går i pension.

Det betyder att Gösta Åhl får timersättning för att vara min kontaktperson inom socialpsykratrin och att vi kommer att träffas ungefär 2 gånger i månaden. Tiden bestämmer vi själva.

Sedan kan jag berättade de goda nyheterna att jag fått tre böcker med posten i veckan. Först fick jag Timothy Goods nyaste bok "Earth - An Alien Enterprise" och sedan föregångaren "Alien Base" tillsammans med "The Biology of Belief" av Bruce H. Lipton. Den sistnämda lovar gott, eftersom jag är intresserad av religion och livsfilosofi.

Jag kommer att granska den boken på engelska på min hemsida, så småningom.
Håkan Blomkvists har recencerat Timothy Goods "Earth - An Alien Enterprise".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar