måndag 11 mars 2013

Bland Venusianer och fri energi företag

Den 5 mars 2013 slog 14 FBI agenter till mot Inteligentry och beslagtog ritningar, elektronik och fyra motorer samt frös alla banktillgångar. Frågan är nu vad som händer med företaget och ledaren John P. Rohner, är det fängelse nästa för svindleri?

Den goda sidan är att NRG Lab genomförde sin första auktion den 5 februari och kommer att hålla en till auktion den 5 april. Hur mycket pengar som kommit in är hemligt! Utom att det är miljoner dollar. Att bygga en fabrik för att masstillverka SH Boxes kommer att kosta 100 miljoner dollar.

En annan frienergiuppfinnare är turken Yildiz som under flera år utvecklat sin permanentmagnet motor.
Först ville ett universitet testa hans motor och se om det fanns någon hemlig energikälla. Efter bråk så blir det ingenting av, utan istället kommer den att visas på en utställning i Geneve i mitten på april.

Jag förutspår att 2013 kommer frienergigeneratorer att visas öppet och massproduceras 2014.

och så har jag skannat in en 50-tals UFO-bok som heter "The Venusians av Lee Crandall" och handlar om en ung man som blir kontaktad av rymdmänniskorna i soliga Kalifornien och tro det eller ej. Han lyckas fotografera utomjordingen som kallar sig Broder Bocco. Eftersom jag är intresserad av utomjordingar, så är Broder Bocco välkommen att besöka mig. Han vet var jag bor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar